Doświadczenia związane z płatnościami nigdy nie były tak dobre

Podczas, gdy nowe metody płatności nieustannie ewoluują, identyfikacja sensoryczna Visa zapewnia spójność i pewność obsługi płatności dla zatwierdzonych transakcji Visa. 

Czym jest identyfikacja multisensoryczna?

Branding sensoryczny Visa to zestaw cyfrowych działań marketingowych, w których wykorzystuje się animacje, dźwięki i wibracje, aby zasygnalizować, że transakcja Visa została zatwierdzona.

A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Czego można się spodziewać podczas transakcji

Po zatwierdzeniu płatności Visa konsument może otrzymać powiadomienie w postaci dźwięku lub animacji, a jeśli posiada takie urządzenia jak smartfon — także w formie wibracji. W świecie nowych technologii płatności takie sygnały i powiadomienia dają konsumentom poczucie pewności i bezpieczeństwa podczas dokonywania płatności Visa.¹


Doświadczenia związane z płatnościami ulegają nieustannym zmianom

Powiadomienia sensoryczne zapewniają dodatkową ochronę dla zatwierdzonych transakcji Visa. 

Security represented by lock illustration.

Bezpieczeństwo

Rób zakupy w sposób bezpieczny, dzięki powiadomieniom sensorycznym Visa podczas płatności.

Speed represented by stopwatch illustration.

Szybkość

Sprawne i szybkie zakupy. Identyfikacja sensoryczna Visa zajmuje mniej niż sekundę.¹

Trust represented by shield illustration.

Zaufanie

Bezpieczeństwo podczas realizacji płatności dzięki globalnej i niezawodnej sieci Visa.