Witaj w świecie identyfikacji multisensorycznej
Rynek płatniczy nieustannie się zmienia, a konsumenci chcą mieć pewność, że nowe metody płatności są w pełni bezpieczne. Identyfikacja sensoryczna Visa sprawia, że konsumenci mogą czuć się bezpiecznie, dokonując zakupów. Wizualne, dźwiękowe i dotykowe powiadomienia na urządzeniach potwierdzają zatwierdzone transakcje Visa.

Po zatwierdzeniu transakcji Visa konsumenci otrzymują powiadomienie w formie animacji lub dźwięku, a także wibracji w przypadku korzystania ze smartfonów i akcesoriów. Identyfikacja sensoryczna Visa to spójność i niezawodność w obsłudze płatności.
Poznaj korzyści dla Twojej firmy
Technologie związane z metodami płatności rozwijają się i zmieniają na całym świecie. Zapewnij swoim klientom niezawodne rozwiązania w dziedzinie obsługi płatności i zdobądź ich zaufanie.
3,5 x

Powracający klienci
Klienci powracają 3,5 raza częściej, by dokonać tych samych lub podobnych transakcji. 1
81%

Wpływ marki
81% użytkowników patrzy na sprzedawców bardziej pozytywnie, korzystając z powiadomień Visa w postaci dźwięków i animacji.2
0 USD

Brak ukrytych kosztów
Narzędzia brandingu sensorycznego są dostępne bez żadnych kosztów.
¹Ipsos LLC, The Value of Visa, 2017
²Wewnętrzne badanie firmy Visa, IPG Lab 2017
Zyskaj przewagę w swojej branży
Zobacz, w jaki sposób identyfikacja sensoryczna Visa może pomóc Ci w zdobyciu nowych klientów, zapewniając tym samym przewagę nad konkurencją.
²Wewnętrzne badanie firmy Visa, IPG Lab 2017
³Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Badanie Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Pytania i odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi na często zadawane pytania.
-
Visa oferuje narzędzia identyfikacji sensorycznej bez jakichkolwiek opłat. Każdy koszt związany z wdrożeniem lub utrzymaniem takich usług i narzędzi jest kwestią wyłącznie Twojej umowy z dostawcą rozwiązań płatniczych. Może to być na przykład dostawca terminali POS, agent rozliczeniowy lub procesor płatności.
-
Cały proces trwa mniej niż sekundę, więc praktycznie nie wydłuża czasu transakcji.
-
Poszczególne elementy można łączyć lub używać osobno w zależności od możliwości danego urządzenia.
Aby uzyskać więcej informacji o identyfikacji sensorycznej Visa, wyślij nam e-mail na adres [email protected].