Czym jest identyfikacja multisensoryczna?
Po zatwierdzeniu transakcji Visa pojawi się powiadomienie w formie animacji, dźwięku lub — jeśli urządzenie ma taką funkcję — także wibracji, usprawniając obsługę płatności dla konsumenta i zapewniając mu poczucie bezpieczeństwa. Metody płatności nieustannie się zmieniają lub są usprawniane — dlatego identyfikacja sensoryczna daje konsumentowi poczucie bezpieczeństwa i potwierdza, że płatność Visa została zatwierdzona.
Identyfikacja sensoryczna Visa korzysta z powiadomień w formie animacji, dźwięków i wibracji, aby poinformować użytkownika, że transakcja Visa została zatwierdzona.
Poznaj korzyści
Identyfikacja sensoryczna Visa powiadamia konsumentów o zatwierdzonej płatności Visa. Natomiast sprzedawcy otrzymują rozwiązanie płatnicze, które pomoże im wyróżnić się na tle konkurencji.
Szybkie i uproszczone płatności
Uproszczone i szybsze płatności — 87% korzystających uważa, że dokonywane przez nich płatności przebiegają w sposób sprawny i wygodny.¹
Innowacje dla marki
Pozostaw po sobie niezapomniane wrażenie. 82% użytkowników uważa, że mają do czynienia z innowacyjnymi doświadczeniami związanymi z płatnościami. ¹
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Badanie Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Nowe możliwości dla Twojej firmy
Włącz narzędzia branding sensorycznego Visa do swoich rozwiązań płatniczych. Zdobędziesz przewagę nad konkurencją i otworzysz swoją działalność na nowe możliwości.
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Badanie Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Integracja narzędzi brandingu sensorycznego Visa
Sprawdź narzędzia i zasoby kryjące się za identyfikacją sensoryczną Visa. Zostały one przygotowane tak, aby w sprawny sposób poszerzyć Twoje rozwiązania płatnicze o elementy brandingu sensorycznego.
Narzędzia dla programistów
Pełna kompatybilność z systemami operacyjnymi iOS i Android oraz rozwiązaniami dostępnymi na stronach internetowych. Zestawy dla programistów dla wdrożenia Visa Sensory Branding zawierają pliki z animacjami, dźwiękiem i obsługą wibracji tylko w wersji front-end. Personalizacja kolorów, rozmiaru, dźwięków i efektów dotykowych.
Natywna integracja
Dostępne również specyfikacje animacji i narzędzia do tworzenia własnych projektów graficznych. Poszczególne elementy mogą być indywidualnie dopasowane do Twoich rozwiązań płatniczych.
Skontaktuj się z nami, aby dopasować poszczególne rozwiązania do Twoich potrzeb
Wymogi Visa Digital Brand
Dowiedz się, w jaki sposób zawrzeć obowiązkowe elementy marki Visa w Twojej cyfrowej obsłudze płatności. Możesz upewnić się, że siła marki Visa wspiera Cię w dotrzymywaniu kroku innowacji, utrzymaniu swojej pozycji, a także umożliwianiu Twoim odbiorcom bycia wszędzie tam, gdzie chcą być.
Pytania i odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi na często zadawane pytania.
-
Wszystkie rodzaje powiadomień w identyfikacji sensorycznej Visa (dźwięki, animacje i wibracje) współpracują ze sobą, aby informować o zatwierdzonych transakcjach Visa i powinno się korzystać z nich wszystkich, jeśli sprzęt obsługujący płatność może je przetworzyć.
-
Identyfikacja sensoryczna Visa powinna zostać aktywowana od razu po dokonaniu zatwierdzonej transakcji z Visa za pomocą karty przedpłaconej Visa Prepaid, karty debetowej Visa Debit lub karty kredytowej Visa.
-
Tak. Obsługa klienta powinna przebiegać w ten sam sposób niezależnie od rodzaju karty.
Aby uzyskać więcej informacji o identyfikacji sensorycznej Visa, wyślij nam e-mail na adres [email protected].