Innowacyjny sposób na obsługę płatności w branży, która nieustannie się zmienia

Dowiedz się, w jaki sposób usługa Visa Sensory Branding może wspomóc Twoje rozwiązania płatnicze i przyciągnąć nowych klientów, napędzając tym samym Twój biznes.

Czym jest identyfikacja multisensoryczna?

Po zatwierdzeniu transakcji Visa pojawi się powiadomienie w formie animacji, dźwięku lub — jeśli urządzenie ma taką funkcję — także wibracji, usprawniając obsługę płatności dla konsumenta i zapewniając mu poczucie bezpieczeństwa. Metody płatności nieustannie się zmieniają lub są usprawniane — dlatego identyfikacja sensoryczna daje konsumentowi poczucie bezpieczeństwa i potwierdza, że płatność Visa została zatwierdzona.

A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Poznaj korzyści

Identyfikacja sensoryczna Visa powiadamia konsumentów o zatwierdzonej płatności Visa. Natomiast sprzedawcy otrzymują rozwiązanie płatnicze, które pomoże im wyróżnić się na tle konkurencji.

Woman merchant handing customer her card after completing sale.
Three people sitting on a couch and looking at one person's tablet while chatting.

Nowe możliwości dla Twojej firmy

Włącz narzędzia branding sensorycznego Visa do swoich rozwiązań płatniczych. Zdobędziesz przewagę nad konkurencją i otworzysz swoją działalność na nowe możliwości.

Illustration of a house on a phone representing enhanced perception.

Lepsza percepcja

94% korzystających osób potwierdziło większe zaufanie do swoich partnerów technologicznych.¹

An illustration of a circle pointing in different directions representing customization.

Wbudowane narzędzia do personalizowania usług

Zestawy kolorów, tła i inne aspekty wizualne, które możesz spersonalizować i wyróżnić.

Illustration of a hand holding a Visa card.

Łatwa integracja

Narzędzia brandingu sensorycznego Visa wymagają minimalnej ingerencji ze strony programistów i inżynierów.


Integracja narzędzi brandingu sensorycznego Visa

Sprawdź narzędzia i zasoby kryjące się za identyfikacją sensoryczną Visa. Zostały one przygotowane tak, aby w sprawny sposób poszerzyć Twoje rozwiązania płatnicze o elementy brandingu sensorycznego.

A woman and a man looking at a tablet together.

Pytania i odpowiedzi

Uzyskaj odpowiedzi na często zadawane pytania.