Rozwiązania Visa dla sektora publicznego
Wypłaty i płatności
Szybka i bezpieczna dystrybucja środków ochrony socjalnej i zachęt fiskalnych tym, którzy najbardziej ich potrzebują.
Efektywność finansów publicznych
Usprawnij procesy związane z wydatkami publicznymi i zamówieniami dzięki rozwiązaniom w zakresie zakupów, księgowości i zgodności.
Płatności za daniny publiczne
Zapewnienie obywatelom i firmom wygodniejszych i bezpieczniejszych sposobów płacenia za podatki, usługi publiczne i transport.
Wkład w politykę i pomiar
Uzyskaj wgląd w dane dotyczące wydatków kartowych, aby wspierać informowanie i kształtowanie strategii i procesów decyzyjnych w sektorze publicznym.
Nasz wpływ na całym świecie
Wypłaty w Gwatemali
Pomaganie w dostarczaniu pomocy finansowej 2,7 milionom potrzebujących rodzin w Gwatemali za pomocą wirtualnych kont bankowych.
Płatności za daniny publiczne na Ukrainie
Pomoc ukraińskiemu Ministerstwu Transformacji Cyfrowej w umożliwieniu płatności cyfrowych na rzecz rządu.
Wgląd w dane z Charlotte
Maksymalizacja globalnej atrakcyjności turystycznej i potencjału gospodarczego Charlotte w Karolinie Północnej przy wykorzystaniu danych.
Zwiększanie przychodów z turystyki w Lake Tahoe
Kierowanie strategiami turystycznymi i marketingowymi dla Lake Tahoe Visitors Authority z wykorzystaniem danych o wydatkach.
Pomoc w rozwoju turystyki na australijskim Złotym Wybrzeżu
Wykorzystanie danych dotyczących płatności do rozwoju turystyki w regionie Gold Coast w Australii.
Pomoc w łagodzeniu trudności gospodarczych w Hiszpanii
Pomoc w dystrybucji świadczeń za pomocą kart przedpłaconych do 200 000 odbiorców w 120 gminach w Hiszpanii w związku z ograniczeniami związanymi z COVID-19.
Partnerstwo na rzecz wzmocnienia turystyki w Singapurze
Wspieranie odbudowy turystyki i lokalnych małych i średnich przedsiębiorstw w Singapurze po pandemii COVID-19.
Stay connected
Zapoznaj się z najnowszymi studiami przypadków, świadomym przywództwem i wiadomościami na temat cyfrowej transformacji płatności dla rządów.
-
Wysyłaj wsparcie finansowe szybko i bezpośrednio do tych, którzy najbardziej go potrzebują. Korzystaj z wirtualnych, fizycznych lub kombinacji obu metod płatności, aby zapewnić odbiorcom lepsze wrażenia.
Dostarczanie — Reagowanie na sytuacje kryzysowe z szybką wypłatą pomocy i wygodnym dostępem dla odbiorców.
Wpływ —Zapewnienie, że pomoc w nagłych wypadkach dotrze do potrzebujących, w tym osób nieubankowionych i trudno dostępnych obszarów.
Wydajność — Zwiększenie oszczędności i wydajności procesów w sytuacjach kryzysowych.
-
Udostępnienie osobom w trudnej sytuacji szybkiego i niezawodnego programu wypłat oraz uproszczonej obsługi klienta, co usprawni politykę w tym zakresie.
Szybkość — zapewnienie beneficjentom wygodnych i niezawodnych sposobów otrzymywania i wykorzystywania środków.Inclusion — Amplify reach while improving financial enablement and access to the digital economy.
Włączenie — zwiększenie zasięgu przy jednoczesnej poprawie możliwości finansowych i dostępu do gospodarki cyfrowej.
Bezpieczeństwo — Zmniejszenie ryzyka oszustw i zapewnienie ukierunkowanego wykorzystania funduszy.
-
Zapewnienie jednorazowych płatności dla osób fizycznych lub dotacji i pożyczek dla małych firm w celu wspierania celów gospodarczych.
Doświadczenie odbiorcy — poprawa doświadczenia odbiorcy podczas otrzymywania i uzyskiwania dostępu do funduszy.
Wpływ — Zwiększenie zasięgu do dedykowanej grupy beneficjentów i możliwość analiz wpływu decyzji politycznych.
Wgląd — Umożliwienie bardziej ukierunkowanego wykorzystania funduszy poprzez wgląd, raportowanie i kontrole.
-
Wraz ze wzrostem świadomości na temat cyfrowej waluty banku centralnego (CBDC), zobacz, jak wykorzystać potencjał tej nowej funkcjonalności w ramach rządowych programów wypłat i wypłat.
Zdolność adaptacji — Odkryj możliwości CBDC i sposoby wykorzystania waluty cyfrowej do wypłat.
Doświadczenie odbiorcy — Zwiększenie szybkości i zasięgu wypłat oraz włączenia społecznego.
Polityka — możliwość zbadania wpływu CBDC na gospodarkę.
-
Agencje rządowe mogą współpracować z certyfikowanymi i doświadczonymi partnerami Visa w celu digitalizacji programów wypłat oraz ułatwienia wydawania, przetwarzania i zarządzania programami. Więcej informacji można znaleźć tutaj:
-
Uprość i usprawnij sposób, w jaki pracownicy nabywają towary i usługi oraz zarządzają wydatkami. Korzystaj z wirtualnych, fizycznych lub kombinacji obu metod płatności.
Wydajność — Ustal zasady użytkowania, aby przestrzegać zasad i procedur organizacji oraz wykorzystywać dane w audytach / przeglądach kontroli wewnętrznej.
Zgodność — Ustal zasady użytkowania, aby przestrzegać zasad i procedur organizacji oraz wykorzystywać dane w audytach / przeglądach kontroli wewnętrznej.
Dane — Poprawa raportowania zarządczego i możliwości analizy danych dotyczących wydatków.
Bezpieczeństwo — Podejmij kroki w celu zmniejszenia ryzyka dla wydatkowanych funduszy i informacji za pomocą narzędzi zapobiegania oszustwom i sieci Visa.
-
Usprawnij sposoby płacenia za podróże i wydatki na rozrywkę oraz zarządzanie wydatkami pracowników. Korzystaj z wirtualnych, fizycznych lub połączonych metod płatności.
Doświadczenie pracowników — mobilizacja pracowników poprzez udostępnienie kart i/lub utworzenie centralnie rozliczanego konta firmowego dla linii lotniczych i rezerwacji hotelowych.
Zgodność z przepisami — Zmniejszenie ryzyka oszustw i niewłaściwego wykorzystania funduszy poprzez kontrolę wydatków i raportowanie oraz wykorzystanie danych w audytach / przeglądach kontroli wewnętrznej.
Dane — poprawa nadzoru nad zakupami i usprawnienie raportowania w celu śledzenia podróży pracowników i wydatków związanych z działalnością.
-
Ułatwienie efektywnego zarządzania wydajnością floty i umożliwienie ujednoliconej, cyfrowej akceptacji.
Kontrole — Zmniejszenie ryzyka oszustw i niewłaściwego wykorzystania funduszy poprzez kontrolę i ocenę wydatków.
Elastyczność i wydajność— Oszczędność czasu i redukcja kosztów związanych z ewenutalnymi błędami, księgowaniem i uzgadnianiem.
Widoczność — Usprawnienie raportowania w celu śledzenia wydatków floty i pracowników oraz zwiększenie nadzoru nad zakupami.
-
Zbuduj ujednolicony kanał obsługi, aby uprościć i ulepszyć sposób, w jaki ludzie i firmy płacą za usługi rządowe i wchodzą z nimi w interakcję.
Uproszczone płatności — Wspieranie wyboru metody płatności dla wszystkich typów usług publicznych.
Bezpieczeństwo — Ochrona wrażliwych danych osobowych i zmniejszanie szarej strefy.
Efektywność operacyjna — Zmniejszenie kosztów przetwarzania i kosztów operacyjnych związanych z płatnościami gotówkowymi i czekowymi.
-
Wzmocnienie pozycji społeczeństwa poprzez umożliwienie małym firmom akceptowania płatności cyfrowych.
Spójne doświadczenia płatnicze — Poprawa doświadczeń obywateli poprzez oferowanie preferowanych sposobów płatności w ramach jednej platformy cyfrowej dla wszystkich usług świadczonych przez wiele agencji.
Poprawa doświadczenia użytkownika — umożliwienie przejścia na elastyczne modele sprzedaży, a tym samym ułatwienie wejścia na globalny rynek.
Promowanie samoobsługi — Zwiększenie wydajności operacyjnej poprzez umożliwienie osobom fizycznym samoobsługi i opłacenia dowolnej usługi świadczonej przez różne instytucje w dogodnym dla nich momencie.
-
Uczynienie miast bardziej przyjaznymi do życia i dostępnymi dzięki łatwiejszym, bardziej połączonym i bezpieczniejszym sposobom płacenia za przejazdy.
Doświadczenie klienta — ułatwienie, zwiększenie szybkości i bezpieczeństwa dostępu do transportu publicznego dla mieszkańców i odwiedzających.
Efektywność kosztowa — Zmniejszenie kosztów infrastruktury i czerpanie korzyści ze zwiększonej liczby pasażerów.
Zrównoważony rozwój — Zachęcanie do korzystania z transportu publicznego poprzez poprawę komfortu podróży dla użytkowników.
-
Uzyskaj dostęp do unikalnych informacji na temat trendów w wydatkowaniu środków, aby wspierać podejmowanie decyzji w sektorze turystycznym.
Trendy w wydatkach odwiedzających — Zrozumienie zachowań związanych z wydatkami i odpowiednie dostosowanie programów turystycznych.
Rozwój turystyki — Uzyskaj dostęp do badań i spostrzeżeń, aby budować odporność, rozwijać sektor i reagować na zmieniające się wymagania konsumentów.
Wgląd w sektory — Uzyskaj unikalny wgląd w podział wydatków na turystykę według sektorów i zobacz, które segmenty gospodarki są najbardziej podatne na wahania odwiedzających.
-
Kieruj rozwojem polityki publicznej i mierz skuteczność, wykorzystując wgląd w zagregowane i zanonimizowane dane dotyczące płatności.
Wgląd w sytuację gospodarki — Ocena kondycji wydatków konsumenckich i ich wpływu na dobrobyt gospodarczy.
Analiza długoterminowa — zrozumienie zmian w trendach wydatków i odpowiednie planowanie.
Wkład w politykę — wykorzystanie wskaźników wydajności ekonomicznej do informowania o polityce publicznej.
-
Wspieranie planowania urbanistycznego dzięki unikalnym spostrzeżeniom opartym na zagregowanych trendach wydatków i źródłach danych partnerów.
Świadome podejmowanie decyzji — Zrozumienie i wspieranie zmieniających się potrzeb lokalnych społeczności i miast.
Małe firmy — Wspieranie małych i lokalnych firm poprzez szyte na miarę działania marketingowe i cyfrowe.
Rozwój miasta — Zrozumienie trendów działalności komercyjnej i planowanie zrównoważonego rozwoju miasta.