Zwiększanie przychodów z turystyki w Lake Tahoe

Jako organizacja zajmująca się marketingiem docelowym południowego wybrzeża jeziora Tahoe, Lake Tahoe Visitors Authority (znana również jako Visit Lake Tahoe) prowadzi działania promujące turystykę w tym popularnym miejscu wypoczynkowym na granicy Kalifornii i Nevady. Aby pomóc w wykorzystaniu budżetu marketingowego, organizacja stara się uzyskać jasny obraz tego, skąd pochodzą odwiedzający i na co wydają pieniądze.

Działanie

  • Od 2014 r. organizacja Visit Lake Tahoe korzysta z Visa Destination Insights w celu uzyskania aktualnych i praktycznych danych dotyczących wydatków, aby pomóc organizacji w identyfikacji potencjalnych obszarów z potencjalnie dochodowymi i zrównoważonymi segmentami odwiedzających.
  • Kiedy Visit Lake Tahoe rozpoczęło kampanię promocyjną mającą na celu przyciągnięcie gości z Niemiec, przeanalizowało Visa Destination Insights, aby zrozumieć zainteresowania i nawyki związane z wydatkami niemieckich gości, aby stworzyć spersonalizowane oferty, które sprawią, że Lake Tahoe na pierwszym miejscu dla tej grupy odbiorców.

Status

Visit Lake Tahoe osiągnęło 21% wzrost ruchu turystycznego z Niemiec i zwrot z inwestycji 600:1 po uruchomieniu promocji wykorzystującej dane Visa Destination Insights.¹

¹Visa Destination Insights. Studium przypadku Visit Lake Tahoe, 2022 r.