Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące Visa SRC oraz płatności internetowych Visa z . Nie możesz znaleźć swojego pytania? Skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres [email protected] lub zadzwoń do działu obsługi klienta. Aby znaleźć pytania najczęściej zadawane przez konsumentów, odwiedź sekcję Najczęściej zadawane pytania dla konsumentów.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące płatności internetowych Visa dla akceptantów
-
Visa pracuje nad zapewnieniem użytkownikom płynnego przejścia w kierunku łatwego, szybkiego i wysokiej jakości przejścia do płatności dzięki Bezpiecznemu handlowi zdalnemu Visa (Visa Secure Remote Commerce, SRC) opartemu na specyfikacji EMV® Secure Remote Commerce (SRC) v1.0.
Wybrani akceptanci Visa Checkout zlokalizowani w USA przeszli na korzystanie z Visa SRC pod koniec 2019 r. Od 21 stycznia 2020 r. będziemy w stanie zapewnić przejście kolejnym akceptantom korzystającym z Visa Checkout i zlokalizowanym w USA. Skontaktuj się ze swoim opiekunem Visa lub dostawcą usług płatniczych, by dowiedzieć się więcej. -
Sieci starają się w miarę możliwości koordynować swoje działania, a ramy czasowe, w jakich odbywać się będą testy, mogą się różnić. Visa dokłada wszelkich starań, by w bezproblemowy sposób zapewnić Tobie i Twoim konsumentom jak najlepsze doświadczenia.
-
Spółka EMV Co nie opublikowała oficjalnej nazwy rynkowej systemu EMV SRC. Od wielu Was słyszymy, że nazwa rynkowa, której można używać w kontaktach z konsumentami, jest konieczna między innymi z punktu widzenia marketingu, obsługi klienta oraz zgodności z ADA. Visa będzie kontynuować współpracę z EMV Co w celu ustalenia nazwy rynkowej przed datą przejścia. Visa będzie publikować więcej informacji, gdy tylko staną się one dostępne.
-
We wcześniejszych komunikatach poinformowaliśmy, że rejestracja i zarządzanie kartami poprzez kanały wydawców i witrynę internetową Visa Checkout będą ograniczone wyłącznie do kart Visa w momencie przejścia Visa Checkout na specyfikacje Visa SRC. Zmiana ta została wdrożona 25 lipca 2019 r., by umożliwić przeprowadzenie odpowiednich testów współoperatywności sieci. Wyłącznie karty marki Visa mogą być dodawane i zarządzane na Visa Checkout poprzez kanały wydawców oraz witrynę internetową Visa Checkout. Karty marek innych niż Visa nie są już widoczne w kanałach wydawców i na witrynie internetowej Visa Checkout.
Konsumenci nadal mogą używać wszystkich kart zarejestrowanych w Visa Checkout w celu przejścia do płatności na witrynach uczestniczących w programie akceptantów. Konsumenci nadal mogą rejestrować karty marek innych niż Visa i zarządzać nimi w Visa Checkout poprzez systemy Visa Checkout uczestniczących w programie akceptantów.
-
Karty innych sieci płatności, takich jak Mastercard lub American Express, zarejestrowane na koncie Visa Checkout mogą nie być dostępne w nowym systemie przejścia do płatności Visa SRC. Konsumenci mogą odwiedzić witryny Mastercard oraz American Express, by zarządzać takimi kartami lub aktywować je. Konsumenci mogą również aktywować swoje karty uczestniczących w programie sieci oraz zarządzać nimi podczas przejścia do płatności na witrynach uczestniczących w programie akceptantów.
-
Możesz odwiedzić portal Visa Brand Asset Manager (VBAM), na którym znajdziesz materiały związane z Visa SRC, takie jak szablony wiadomości e-mail, banery cyfrowe, obrazy do użytku w mediach społecznościowych oraz strony startowe. Zestaw materiałów reklamowych, który był częścią wcześniej rozsyłanego pakietu dotyczącego przejścia na nowy system, zawiera więcej informacji na temat portalu VBAM.
Jeżeli nie posiadasz linku do konta VBAM, skontaktuj się ze swoim opiekunem Visa, by otrzymać materiały reklamowe.
-
Konsumenci zlokalizowani w USA i korzystający obecnie z Visa Checkout zostali poinformowani o przejściu na Visa SRC przy okazji aktualizacji systemu w listopadzie 2019 r., a następnie za pośrednictwem reklamowej wiadomości e-mail wysłanej w styczniu 2020 r. Komunikaty te podkreślały dostępność nowej usługi oraz korzyści związane z jej łatwością, szybkością i bezpieczeństwem, a także prostotą konfiguracji. Visa będzie nadal promować bezproblemowy proces przejścia do płatności i zachęcać konsumentów do skorzystania z niego poprzez kolejne działania w 2020 r.
Nie możesz znaleźć swojego pytania?
Skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres [email protected] lub zadzwoń do działu obsługi klienta.
Aby znaleźć pytania najczęściej zadawane przez konsumentów, odwiedź sekcję Najczęściej zadawane pytania dla konsumentów.
Ikona płatności EMV®SRC jest znakiem towarowym, którego właścicielem jest firma EMVCo, LLC i który jest używany za jej pozwoleniem.
EMV® jest znakiem zastrzeżonym w USA i innych państwach. W innych państwach jest niezarejestrowanym znakiem towarowym. EMV jest znakiem towarowym, którego właścicielem jest firma EMVCo, LLC.