Numery telefonów
Aby połączyć się z przedstawicielem Visa, zadzwoń² pod jeden z naszych bezpłatnych numerów.
Aby połączyć się z przedstawicielem Visa, zadzwoń² pod jeden z naszych bezpłatnych numerów.
Jeśli kraj/region, w którym się znajdujesz, nie znajduje się na liście lub jeśli masz trudności z korzystaniem z któregokolwiek z bezpłatnych numerów telefonu, zadzwoń pod numer ogólny +1-303-967-1096. (Odbieraniem połączeń zajmuje się lokalny operator).
Nie znalazłeś szukanych informacji lub chcesz zgłosić zgubioną kartę? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc. Wypełnij formularz lub kliknij tutaj, aby wyświetlić listę bezpłatnych telefonów do Globalnego Centrum Obsługi Klienta.
W przypadku częstych pytań i wątpliwości dotyczących osobistej karty Visa prosimy o odwiedzenie naszego centrum wsparcia.
Skontaktuj się z wydawcą karty płatniczej Visa, aby uzyskać informacje na temat konta lub danych transakcji kartą. Pomaga to zapewnić dostęp do informacji wyłącznie upoważnionym osobom, z zastrzeżeniem procesów weryfikacji wydawcy karty.
Adres i numer telefonu wydawcy karty można znaleźć na wyciągu Visa. Numer telefonu może być także podany z tyłu karty.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak firma Visa wykorzystuje Twoje dane osobowe, odwiedź Centrum prywatności Visa.
Wydawca Twojej karty może Ci pomóc w rozwiązaniu problemów związanych z nieautoryzowanymi transakcjami. Jego adres lub numer telefonu znajdziesz na swoim wyciągu Visa. Numer telefonu wydawcy może być także podany z tyłu karty.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług zwiększających poziom ochrony Twojej karty oferowanych przez Visa, przejrzyj sekcję Bezpieczeństwo w Najczęściej zadawanych pytaniach.
Twoje doświadczenia związane z płatnościami są dla nas niezmiernie ważne. Sprzedawcy umieszczający w przestrzeni swojego lokalu logo Visa nie mają prawa odmówić przyjęcia płatności kartą płatniczą Visa, jeśli klient działa w dobrej wierze.
Visa ma ponad 14 000 klientów będących instytucjami finansowymi, którzy wystawiają swoje własne karty Visa i u których sprzedawcy mogą się zapisać, by rozpocząć akceptowanie tych kart. Instytucje te ustanawiają warunki i postanowienia swoich relacji ze sprzedawcami, i z tego względu zajmują się wszelkimi kwestiami związanymi z obsługą klienta.
Zalecamy powiadomienie wydawcy swojej karty Visa, dzwoniąc na numer obsługi klienta podany na wyciągu z konta Visa lub na odwrocie swojej karty Visa. Wydawca Twojej karty Visa ma dostęp do właściwych dokumentów opisujących zasady i regulacje Visa. Posiada także formularze do składania skarg przez klientów.
Uważaj na e-maile z żądaniami podania danych osobowych – takich jak hasła, numery PIN lub numer ubezpieczenia społecznego – lub e-maile, które przekierowują Cię na witryny internetowe żądające takich informacji. Komunikaty te mogą obejmować nielegalną praktykę „podszywania się” lub podrabiania adresu e-mail, aby przypominał inny, prawowity adres i firmę. Pamiętaj, aby nigdy nie przesyłać danych osobowych poprzez e-mail. Jeśli otrzymasz e-mail podszywający się pod Visa, przekaż Visa konkretne informacje na temat tej nielegalnej wiadomości.
Ważne, by konsumenci wiedzieli, że Visa nie będzie dzwonić ani wysyłać wiadomości e-mail do posiadaczy kart, z prośbą o osobiste informacje o koncie. Infolinie Visa nie inicjują wychodzących połączeń telemarketingowych. Konsumenci nie powinni odpowiadać na żadne wiadomości e-mail ani na rozmowy telefoniczne z prośbami o dane karty; zaleca się niezwłocznie zgłaszać takie sytuacje lokalnym organom nadzorującym przestrzeganie prawa, a także instytucji finansowej, która wystawiła kartę. Posiadacze kart powinni również wiedzieć, że polityka Visa Zero Zobowiązań w przypadku oszustw zapewnia, że nie zostaną oni pociągnięci do odpowiedzialności za nieautoryzowane zakupy.
W Visa cyberbezpieczeństwo jest podstawą naszych wartości. Opracowaliśmy niniejszy Program znajdowania błędów, aby ułatwić wymianę informacji na temat potencjalnych luk w zabezpieczeniach, ustanowić zakres i zasady testowania luk w zabezpieczeniach oraz zapewnić bezpieczną przystań dla osób, które przestrzegają tych zasad. Ważne i możliwe do wykorzystania raporty mogą być przyznawane zgodnie z zasadami programu.
Jeśli luka w zabezpieczeniach, którą chcesz zgłosić, nie kwalifikuje się do Programu znajdowania błędów, możesz zgłosić ją do naszego programu Odpowiedzialne ujawnianie niezapewniającego żadnej nagrody.
Jeśli jesteś klientem lub dostawcą, który doświadcza incydentu związanego z bezpieczeństwem spowodowanego przez lub mogącego mieć wpływ na produkt lub usługę Visa, prosimy o kontakt z nami.
Gdy płacisz za paliwo na stacji benzynowej, niektórzy wydawcy kart tworzą „blokadę” środków w oczekiwaniu na ostateczną kwotę transakcji, aby zapewnić, że nie nastąpi debet na koncie posiadacza karty. Stacje benzynowe nie nakładają blokad na kontach. W razie pytań na temat blokady środków na koncie, związanego z transakcją zakupu paliwa, skontaktuj się z wydawcą swojej karty.
Blokada środków na koncie i powiadomienia dotyczące transakcji na stacjach benzynowych: Odliczenia z konta mogą nie następować natychmiast, gdy nie jest znana kwota ostateczna. Visa wprowadziła te procesy, by chronić wydawców kart debetowych, sprzedawców oraz posiadaczy kart. Zdarza się to najczęściej przy spełnianiu zapotrzebowania konsumentów na wygodne formy płatności, takie jak szybka płatność po zatankowaniu paliwa.
Na przykład jeśli korzystasz z karty debetowej Visa w restauracji, możesz uzyskać autoryzację karty przed dodaniem napiwku. Dla tego typu zakupów wydawcy kart debetowych Visa mogą zablokować fundusze posiadacza karty, aby pokryły szacowany koszt transakcji. Proces ten, zwany „zablokowaniem” funduszy, chroni zarówno posiadaczy kart, jak i sprzedawców. Zapewnia on, że posiadacze kart nie wydadzą więcej pieniędzy niż posiadają oraz że sprzedawcy otrzymają należność za transakcję. Chociaż większość transakcji stosuje zablokowanie funduszy na mniej niż 24 godziny, Visa chroni posiadaczy kart, wymagając, by wydawcy kart bądź instytucje finansowe zdejmowały wszelkie blokady w ciągu 72 godzin.
Chociaż większość transakcji stosuje blokadę autoryzacyjną na mniej niż 24 godziny, Visa chroni posiadaczy kart, wymagając, by wydawcy kart bądź instytucje finansowe zdejmowały wszelkie blokady autoryzacyjne w ciągu maksymalnie 72 godzin.
Niektóre kwoty powiadomień o transakcji mogą nie odzwierciedlać kwoty ostatecznej — szczególnie w przypadku sprzedawców, u których ostateczna kwota nie jest znana, jak np. w restauracjach oraz na stacjach benzynowych. Kwota z powiadomienia o transakcji może nie być ostateczną kwotą transakcji, która będzie widniała na Twoim wyciągu.
Wyciągi internetowe mogą nie odzwierciedlać od razu ostatecznej kwoty transakcji — szczególnie w przypadku sprzedawców, u których ostateczna kwota nie jest znana w momencie autoryzacji, jak np. w restauracjach lub na stacjach benzynowych. Twój wyciąg w Internecie powinien odzwierciedlić ostateczną kwotę transakcji najpóźniej następnego dnia roboczego.
Wszelkie wnioski o sponsoring należy wysyłać na piśmie na adres:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999, USA
Bardzo dziękujemy za zainteresowanie przygotowaniem reklam Visa, ale nie jesteśmy w stanie akceptować niezamówionych pomysłów na reklamy.
W ramach usługi dla autoryzowanych wydawców kart Visa i sprzedawców Visa firma Visa udostępnia elektroniczny projekt graficzny znaku marki Visa oraz dostęp do witryn internetowych Visa. Jedynie wydawcy kart Visa oraz sprzedawcy są uprawnieni do wykorzystywania logotypów marki Visa. Jeśli pracujesz dla wydawcy kart Visa lub sprzedawcy Visa, odwiedź nasze Centrum marketingowe, aby uzyskać informacje na temat logo Visa oraz materiały do pobrania.
Visa nie zakłada ani nie obsługuje kont sprzedawców, lecz jeśli chcesz akceptować Visa w swojej firmie, skontaktuj się z agentem rozliczeniowym Visa lub dowiedz się więcej na temat zostania akceptantem kart Visa.