Jeśli państwo/region, na terenie którego się znajdujesz, nie widnieje na liście lub jeśli będziesz miał problemy z połączeniem się z jakimkolwiek z poniższych bezpłatnych numerów, prosimy o kontakt pod numerem +1-303-967-1096. (Odbieraniem połączeń zajmuje się lokalny operator).
Twoja karta została zgubiona lub skradziona?
Zgłoszenie zagubionej lub skradzionej karty jest łatwe
Gdziekolwiek jesteś, operatorzy są w zasięgu ręki. Skorzystaj z systemu Zastrzegam dla kart wydanych w Polsce lub Wyświetl wszystkie bezpłatne numery
Numery telefonów
3 proste kroki do wymiany karty
1. Skontaktuj się z nami w dowolnym momencie
Jesteśmy dostępni przez czat lub telefon, aby Ci pomóc. Kliknij przycisk czatu lub znajdź numer telefonu, wystarczy wybrać kraj, z którego dzwonisz, w polu powyżej.
2. Dezaktywuj kartę
Przedstawiciel Visa dezaktywuje utraconą lub skradzioną kartę kredytową lub debetową, a następnie niezwłocznie powiadomi o tym Twój bank. W przypadku kradzieży karty może to pomóc w zapobieganiu oszustwom.
3. Otrzymaj nową kartę
Visa będzie współpracować z Twoim bankiem w celu wymiany Twojej karty debetowej lub kredytowej i wysłania jej w ciągu 24 do 72 godzin.
W nagłych wypadkach
Możemy zorganizować wydanie Ci zastępczej karty awaryjnej lub gotówki. Zadzwoń, a zablokujemy Twoją kartę (jeśli znany jest numer karty) i skontaktujemy Cię z Twoją instytucją finansową/bankiem. Następnie, po zatwierdzeniu przez bank, możesz również otrzymać awaryjną kartę zastępczą w ciągu od jednego do trzech dni roboczych.* Ewentualnie możemy zorganizować dostępność gotówki w pobliskim miejscu, zwykle w ciągu godzin od zatwierdzenia przez bank.
*Mogą mieć zastosowanie pewne ograniczenia
Często zadawane pytania
-
Przedstawiciel Visa będzie mógł pomóc Ci w złożeniu zgłoszenia dotyczącego zgubionej lub skradzionej karty. Porozmawiaj z nami na czacie lub zadzwoń do nas za pośrednictwem bezpłatnego numeru dla swojego kraju/regionu z menu rozwijanego u góry tej strony.
-
Przedstawiciel Visa będzie mógł pomóc Ci w zgłaszaniu oszustw do Twojego banku. Porozmawiaj z nami na czacie lub zadzwoń do nas za pośrednictwem bezpłatnego numeru dla swojego kraju/regionu z menu rozwijanego u góry tej strony.
-
Natychmiast skontaktuj się ze swoim bankiem. Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu numeru do swojego banku, aby unieważnić kartę, porozmawiaj z nami na czacie lub zadzwoń do nas za pośrednictwem bezpłatnego numeru telefonu dla Twojego kraju/regionu z menu rozwijanego u góry tej strony.
-
Polityka Visa Zero Zobowiązań* stanowi gwarancję, że nie będziesz ponosić odpowiedzialności za nienależnie naliczone opłaty dokonane z wykorzystaniem Twojego konta lub informacji o koncie. Masz zapewnioną ochronę, jeśli karta kredytowa lub debetowa Visa zostanie zgubiona, skradziona lub nieuczciwie wykorzystana, w Internecie lub stacjonarnie.
*Polityka Visa Zero Zobowiązań nie dotyczy niektórych kart służbowych oraz transakcji z użyciem anonimowych kart przedpłaconych, bądź transakcji nieprzetwarzanych przez Visa. Posiadacze kart muszą zachowywać ostrożność, chroniąc swoją kartę, i niezwłocznie powiadamiać swoją instytucję finansową w przypadku jakiegokolwiek nieuprawnionego jej użycia. Skontaktuj się z wydawcą, aby uzyskać więcej szczegółów.
-
Gdy znajdujesz się pomiędzy dużymi wydatkami, oczekujesz na kartę zastępczą, Twoja karta nie jest akceptowana, albo jeżeli po prostu chcesz dostać gotówkę do ręki, Visa może postarać się o to, by gotówka była dla Ciebie dostępna w dogodnej lokalizacji. Porozmawiaj z nami na czacie lub zadzwoń do nas za pośrednictwem bezpłatnego numeru dla swojego kraju/regionu z menu rozwijanego u góry tej strony.
-
Jeżeli Twoja karta (debetowa lub kredytowa) została zgubiona, skradziona, uszkodzona lub narażona na niebezpieczeństwo, podejmiemy współpracę z Twoją instytucją finansową, by jak najszybciej uzyskać zatwierdzenie i dostarczyć Ci kartę awaryjną. Przedstawiciele Globalnego Serwisu Pomocy Visa są do Twoich usług. Porozmawiaj z nami na czacie lub zadzwoń do nas za pośrednictwem bezpłatnego numeru dla swojego kraju/regionu z menu rozwijanego u góry tej strony.
-
Działający całą dobę przez siedem dni w tygodniu serwis informacyjny dla posiadaczy kart Visa może skontaktować Cię z Twoją instytucją finansową, jeżeli potrzebujesz odpowiedzi na pytania dotyczące Twojego konta, udzielić Ci ogólnych informacji na temat Visa lub skontaktować Cię z dostawcami usług, jeżeli potrzebujesz pomocy w kwestii świadczeń związanych z Twoją kartą. Porozmawiaj z nami na czacie lub zadzwoń do nas za pośrednictwem bezpłatnego numeru dla swojego kraju/regionu z menu rozwijanego u góry tej strony.