Czat z nami
Porozmawiaj teraz na czacie z pracownikami obsługi klienta.
Porozmawiaj teraz na czacie z pracownikami obsługi klienta.
Zastrzeżenie: Niektóre urządzenia mobilne mogą nie obsługiwać czatu na żywo.
Jeśli państwo/region, na terenie którego się znajdujesz, nie widnieje na liście lub jeśli będziesz miał problemy z połączeniem się z jakimkolwiek z poniższych bezpłatnych numerów, prosimy o kontakt pod numerem +1-303-967-1096. (Odbieraniem połączeń zajmuje się lokalny operator).
Jesteśmy dostępni przez czat lub telefon, aby Ci pomóc. Kliknij przycisk czatu lub znajdź numer telefonu, wystarczy wybrać kraj, z którego dzwonisz, w polu powyżej.
Przedstawiciel Visa dezaktywuje utraconą lub skradzioną kartę kredytową lub debetową, a następnie niezwłocznie powiadomi o tym Twój bank. W przypadku kradzieży karty może to pomóc w zapobieganiu oszustwom.
Visa będzie współpracować z Twoim bankiem w celu wymiany Twojej karty debetowej lub kredytowej i wysłania jej w ciągu 24 do 72 godzin.
Możemy zorganizować wydanie Ci zastępczej karty awaryjnej lub gotówki. Zadzwoń, a zablokujemy Twoją kartę (jeśli znany jest numer karty) i skontaktujemy Cię z Twoją instytucją finansową/bankiem. Następnie, po zatwierdzeniu przez bank, możesz również otrzymać awaryjną kartę zastępczą w ciągu od jednego do trzech dni roboczych.* Ewentualnie możemy zorganizować dostępność gotówki w pobliskim miejscu, zwykle w ciągu godzin od zatwierdzenia przez bank.
*Mogą mieć zastosowanie pewne ograniczenia
Polityka Visa Zero Zobowiązań* stanowi gwarancję, że nie będziesz ponosić odpowiedzialności za nienależnie naliczone opłaty dokonane z wykorzystaniem Twojego konta lub informacji o koncie. Masz zapewnioną ochronę, jeśli karta kredytowa lub debetowa Visa zostanie zgubiona, skradziona lub nieuczciwie wykorzystana, w Internecie lub stacjonarnie.
*Polityka Visa Zero Zobowiązań nie dotyczy niektórych kart służbowych oraz transakcji z użyciem anonimowych kart przedpłaconych, bądź transakcji nieprzetwarzanych przez Visa. Posiadacze kart muszą zachowywać ostrożność, chroniąc swoją kartę, i niezwłocznie powiadamiać swoją instytucję finansową w przypadku jakiegokolwiek nieuprawnionego jej użycia. Skontaktuj się z wydawcą, aby uzyskać więcej szczegółów.