Poznaj Visa: dlaczego różnorodność naszej sieci stanowi naszą siłę?
Sześćdziesiąt lat temu Visa zaczęła zadawać proste pytanie: „co by się stało, gdyby pieniądz stał się w pełni elektroniczny?”.
W tamtych czasach mało kto potrafił wyobrazić sobie świat, w którym można płacić czymś innym niż gotówką czy czekami. Karty płatnicze pozwoliły stworzyć nowe metody uczestnictwa w gospodarce. W ten sposób Visa stała się kołem zamachowym kształtującego się globalnego handlu.
Te wartości – dostępność, równość i inkluzywność – pozostały do dziś kluczowe dla Visa. Wierzymy, że gospodarka, w której może uczestniczyć każdy bez względu na to, kim jest i gdzie się znajduje, niesie wiele korzyści. Jednak – tak jak świat ulega nieustającym zmianom - tak samo powinny ewoluować działające w nim marki. Firmy mają obowiązek, by nie tylko dostarczać dobre produkty lub usługi, lecz także przynosić pożytek otaczającemu je światu.
To właśnie dlatego przedstawiamy nową odsłonę marki Visa i zapraszamy wszystkich do poznania nas na nowo. Chcemy pokazać w jaki sposób, pomagając płacić szybciej, czy też łącząc sprzedających i kupujących sprawiamy, że użytkownicy sieci Visa mogą żyć pełnią życia. W ten sposób na żywych przykładach mogliśmy pokazać cel istnienia naszej marki i pokazać pełnię różnorodności naszej sieci.
Pandemia COVID-19 pokazała jak ważna jest idea stojąca za działaniami firm. W Visa obserwowaliśmy z bliska, w jaki sposób płatności cyfrowe pozwoliły na przesyłanie środków i umożliwiały firmom sprzedawanie swoich produktów i usług. Małe firmy ucierpiały najbardziej, dlatego Visa zadeklarowała wsparcie dla 50 milionów małych i średnich firm na całym świecie w przenoszeniu działalności do internetu, w przystosowaniu się do nowej rzeczywistości i w zabezpieczeniu ich przyszłości. Niedawno ogłosiliśmy, że wsparliśmy już ponad 16 milionów firm. Pracując z szerokim gronem naszych partnerów jesteśmy w stanie zapewnić pomoc w korzystaniu z owoców cyfrowej gospodarki zarówno małym firmom, jak i konsumentom.
Nie można także zapominać o możliwościach największych marek w zakresie wspierania ludzi w codziennych wyzwaniach, szczególnie w obliczu dynamicznych zmian społecznych. W Visa wspieramy, na przykład, kobiecą piłkę nożną na każdym poziomie. Robimy to, ponieważ rozumiemy, jak istotna jest kwestia równości płci. Bardzo ważne jest dla nas to, by współpracować z podobnie myślącymi ludźmi i podmiotami, które dostrzegają istotę dostępności, równości i włączenia. Pomaga nam to w wyborze sportowców, których wspieramy w ramach Team Visa.
W Visa jesteśmy przekonani, że wspieranie zmian społecznych i budowa kapitału społecznego powinna iść ramię w ramię z naszą strategią biznesową, codzienną działalnością i filantropią. W ciągu najbliższych miesięcy i lat będziemy zmieniać nasz biznes, wchodzić w partnerstwa mogące wywoływać trwałe zmiany i tworzyć nowe metody przepływu pieniędzy, które ułatwią dostęp do efektów rozwoju gospodarczego.
Visa jest siecią, z której każdy może skorzystać, a nasze rozwiązania mogą mieć pozytywny wpływ na każdego – począwszy od konsumentów, przez firmy, na całych gospodarkach kończąc. Sednem naszego biznesu są inkluzywność, równość i dostępność. Każdego dnia mamy poczucie obowiązku pomocy mieszkańcom każdego zakątka świata w pełnym uczestnictwie w globalnej gospodarce.