Visa zaprasza posiadaczy kart do przeżywania emocji w związku Igrzyskami Olimpijskimi i Paralimpijskimi Paryż 2024 w swojej nowej kampanii w Europie Środkowo-Wschodniej

30/04/2024

Press Release Image

Warszawa, 30 kwietnia 2024, Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, w swojej kampanii marketingowej realizowanej w Europie Środkowo-Wschodniej wraz z przedstawicielami Team Visa na Paryż zaprasza konsumentów z tego regionu, by poczuli emocje związane z Igrzyskami Olimpijskimi i Paralimpijskimi Paryż 2024.

W ramach igrzysk powstała 13. odsłona Team Visa, w skład której weszło 136 sportowców z całego świata. Siedmioro z nich wzięło udział w nowej kampanii, angażując się w wiele działań, dostarczających posiadaczom kart Visa emocji związanych z tym wydarzeniem. Sportowcy Iga Świątek, Kinga Dróżdż, Josef Dostál (Czechy), Anna Luxová (Czechy), Jakub Grigar (Słowacja), Anđela Mužinić Vincetić (Chorwacja) i Kristóf Milák (Węgry) dzielą się swoją pasją i zachęcają młodych twórców z pokolenia Z do robienia tego, co sprawia im radość i doskonalenia się – po prostu „wejścia na wyższy poziom z Visa”.

Jako Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny nie tylko staramy się wykorzystać wiedzę i zasoby marki Visa, by wspierać sportowców i ulepszać doświadczenia związane z płatnościami, ale także angażować kibiców i sprawić, by poczuli emocje związane z Igrzyskami Olimpijskimi i Paralimpijskimi Paryż 2024. Cieszę się, że sportowcy z Team Visa, którzy są doskonałym przykładem tego, że marzenia spełniają się dzięki ciężkiej pracy i poświęceniu, mogą inspirować i pomagać młodym ludziom lepiej wyrażać siebie poprzez pasje – mówi Maciej Reszczyński, dyrektor ds. marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

Dzięki Visa, kibice z Czech, Polski, Słowacji, Węgier, Rumunii oraz Bułgarii zyskują możliwość skorzystania z szeregu wyjątkowych doświadczeń związanych z igrzyskami. Kampania z udziałem sportowców Team Visa obejmuje specjalne oferty i loterie dla posiadaczy kart Visa, w których do wygrania są m.in. bilety na Igrzyska Olimpijskie i Paralimpijskie.

Spoty reklamowe kampanii Visa CEE „Wejdź na wyższy poziom z Visa” będą wyświetlane w telewizji, kinach i kanałach social media. Za adaptację konceptu kreatywnego, jego egzekucję i koordynację działań na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej odpowiedzialna była agencja Saatchi & Saatchi.

Kampania trwa od 16.04. do 31.05.2024 r. Więcej szczegółów na Visa.pl.

« « «

O Visa

Visa (NYSE: V) jest jednym ze światowych liderów płatności cyfrowych. Umożliwia transakcje płatnicze między konsumentami, sprzedawcami, instytucjami finansowymi i instytucjami rządowymi w ponad 200 krajach i terytoriach. Naszą misją jest połączenie całego świata za pośrednictwem najnowocześniejszej, wygodnej, niezawodnej i bezpiecznej sieci płatniczej, wspierając tym samym rozwój ludzi, firm i całej gospodarki. Wierzymy, że gospodarki, które uwzględniają wszystkich na całym świecie, pomagają wzrastać każdemu. Uważamy, że zapewnienie dostępu do nich jest fundamentem przyszłości przepływu pieniędzy. Więcej informacji można znaleźć na Visa.pl.