Dzięki Visa klienci sklepów Żabka polecą do Australii na mecze FIFA Women’s World Cup 2023™
03/08/2023
Warszawa, 3 sierpnia 2023 – Dzięki Visa, wyłącznemu dostawcy usług płatniczych FIFA Women’s World Cup 2023TM, troje klientów sklepów Żabka wraz z osobami towarzyszącymi poleci w sierpniu na sześć dni do Australii, by zobaczyć mecze FIFA Women’s World Cup 2023TM. Są to laureaci nagrody głównej w „Loterii Visa i Żabka z okazji FIFA Women’s World Cup 2023TM”. Kolejne 1000 osób uczestniczących w loterii otrzymało repliki oficjalnej piłki meczowej mistrzostw.
Zgłoszenia do loterii promocyjnej były przyjmowane od 19 kwietnia do 14 maja 2023 r. Aby wziąć w niej udział, użytkownicy kart z logo Visa, jednego ze światowych liderów płatności cyfrowych, rejestrowali je na stronie www i dokonywali płatności za zakupy w sklepach Żabka. Każda transakcja traktowana była jako jeden los. Losowanie nagród odbyło się 6 czerwca 2023 r.
Nagroda główna loterii trafiła do uczestników z Poznania, Krakowa i Obornik. Oprócz biletów na mecz półfinałowy i finałowy FIFA Women’s World Cup 2023TM, laureaci mają zapewniony przelot, nocleg w hotelu wysokiej klasy wraz z wyżywieniem oraz kartę podarunkową na drobne wydatki. Rozlosowano także 1000 nagród 1. stopnia w postaci OCEAUNZ Competition Ball, czyli repliki oficjalnej piłki FIFA Women’s World Cup 2023TM, inspirowanej unikalnymi krajobrazami państw gospodarzy: Australii i Nowej Zelandii.
– Visa jest sponsorem FIFA Women’s World Cup 2023TM, mistrzostw, które są platformą jednoczącą ludzi z całego świata wokół miłości do piłki nożnej. Nasze zaangażowanie w kobiecą piłkę jest długofalowe. Chcemy inspirować dziewczęta i młode kobiety oraz stwarzać im możliwości, dzięki którym będą mogły spełniać swoje marzenia. Wraz z FIFA pracujemy nad tym, by kobieca piłka nożna wreszcie zajęła należne jej miejsce w sercach fanów – mówi Katarzyna Zubrzycka, dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.
– Specjalnością Żabki jest zaskakiwanie naszych klientów nie tylko kolejnymi wygodnymi usługami i rozwiązaniami, ale także specjalnymi promocjami, organizowanymi z partnerami. Tym razem, wspólnie z Visa, przygotowaliśmy loterię dla konsumentów z atrakcyjnymi nagrodami. Jestem przekonany, że udział w tak ekscytującym wydarzeniu sportowym, jak FIFA Women’s World Cup 2023TM będzie dla zwycięzców niezapomnianą przygodą. Dla nas był to wyjątkowy projekt także z innego względu - to właśnie w Poznaniu, gdzie mieści się centrala Żabki, powstał pierwszy polski kobiecy zespół piłkarski - mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług, Żabka Polska.
FIFA Women’s World Cup 2023TM rozpoczęły się 20 lipca br. w Australii i Nowej Zelandii – po raz pierwszy gospodarzami tego turnieju są dwa kraje. Według szacunków organizatorów to największe w historii wydarzenie w kobiecym sporcie, które zgromadzi nie tylko największą liczbę uczestniczek, ale i widzów. W mundialu biorą udział 32 reprezentacje, a ich zmagania – 64 mecze, rozgrywane na 10 stadionach w 9 miastach – potrwają do 20 sierpnia br. To właśnie tego dnia w Sydney odbędzie się mecz finałowy, który będą oglądać także zwycięzcy nagrody głównej w loterii „Visa i Żabka z okazji FIFA Women’s World Cup 2023TM".
###
O Visa Inc.
Visa (NYSE: V) jest jednym ze światowych liderów płatności cyfrowych. Umożliwia transakcje płatnicze między konsumentami, sprzedawcami, instytucjami finansowymi i instytucjami rządowymi w ponad 200 krajach i terytoriach. Naszą misją jest połączenie całego świata za pośrednictwem najnowocześniejszej, wygodnej, niezawodnej i bezpiecznej sieci płatniczej, wspierając tym samym rozwój ludzi, firm i całej gospodarki. Wierzymy, że gospodarki, które uwzględniają wszystkich na całym świecie, pomagają wzrastać każdemu. Uważamy, że zapewnienie dostępu do nich jest fundamentem przyszłości przepływu pieniędzy. Więcej informacji można znaleźć na Visa.pl.
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Około 17 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Informacje o Grupie Żabka można znaleźć na: www.zabkagroup.com. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2022: https://zabkagroup.com/pl/nasza-odpowiedzialnosc/